Laddar om mina batteri

1kommentarer

Jag har inte mycket energi. I lördags hade vi 20 års fest (försenat eftersom jag fyllde år för sex månader sen) och igår städade vi huset, diskade i timmar och tittade film. Inte många knop där inte! Idag var jag på intervju för NortLander om eventuell skidsäsong i vinter. Spännande och det kändes väldigt bra, men man vet ju aldrig så vi får se i slutet av veckan helt enkelt. Efter var jag och mamma ut på stan men vi fyndade inget och vädret drog ner mitt humör. Mysigt med regn när man sitter inne kanske, men ikke sa nikke då man går i stan utan jacka och paraply.. (Nu börjar jag bli gaggi). Klockan 20 är det Fångarna på fortet och innan det ska jag hinna en timmes träning på formtoppen!

Hörs senare dårå!

1 kommentarer

Gry

23 Aug 2010 23:08

hejsan! Vad kul att du tittade in hos mig(: hihi. Jo jag har det heeelt fantastiskt! :D I helgen blev det en weekend med hotell i NYC med två av mina bästa tjejkompisar! Utgång, shopping, lunch i litte itali och häng i Brooklyn med ute musikfestival. inte helt fel! Hur är Sverige!? pusskram

Kommentera

Publiceras ej