Det droppar från himlen ...

0kommentarer

Mycket ska göras idag, ändå går det så himla segt för mig. Jag har en stor klump i magen:( Jag vill så mycket och vet inte riktigt vart jag ska börja! Eller jag vet, men vågar jag? Ibland vill jag krypa ihop till en boll, bli fem år igen då jobbiga saker var då man tappat bort sin leksak eller inte kunde nå kakburken i köket. Då kärlek var att hålla hand med sin närmsta killkompis, då viktnoja inte existerade, man gick på dagis och "läxor" var att rita vad man gjort i helgen. Å andra sidan ska jag inte tänka så, för jag är ju 20 år och krypa ihop till en boll och önska man blir fem igen kanske är lite små patetiskt när jag väl tänker på det.

Dags att dra tummen ur rumpan nu och sätta igång. Stora planer på gång som SKA göras!

Pusskram

Kommentera

Publiceras ej