Det bubblar lycka i magen!!

1kommentarer

Jag är så sjukt glad nu så det går inte riktigt att beskriva!

"Mycket ska göras idag, ändå går det så himla segt för mig. Jag har en stor klump i magen:( Jag vill så mycket och vet inte riktigt vart jag ska börja! Eller jag vet, men vågar jag?" 2010-08-17

Jag vågade, drog tummen ur stjärten och nu är jag ett litet steg på vägen. Lova att hålla tummarna för mig på måndag runt 14.30!!! Precis som för ett år sedan:) Jag kan inte förstå att det är på riktigt .

Nu sitter jag hemma hos bror efter en fikadag på stan. Han och Tord spelar Fifa medan jag pillar runt på datan. Ganska kul att höra frustrationen från Tord då han förlorar:P Snart kommer Emilia och vi ska ut o äta middag i Malmö, liten födelsedagspresent till Farmor:) Trevligt.
Puss!

1 kommentarer

Alex the best

27 Aug 2010 20:28

hahahhaahha jaag är grymast på fifa.. lovar att tord inte får en syl i vädret hahaha

Kommentera

Publiceras ej