We are stuck

0kommentarer

Ungefär så är det.

Eftersom vulkanen på Island hostar och skapar kaos i flygtrafiken i Skandinavien så har hemresan blivit uppskjuten. Imorgon hoppas dom på att kunna skicka hem oss på ett flyg mot Danmark. Men vem vet, kanske vi måste stanna fler dagar? Jag klagar inte ska jag säga. Jag är mycke hellre kvar här än att sitta på ett flyg som kanske åker till Damnark, om inte landar och släpper av oss i Södra Frankrike där vi ska åka buss hem till Sverige. Nej Tack. Idag är det strålande solsken, 34+ grader och det turkosa havet är kristallklart och svalkar behagligt mot ens varma hud. Det är himmelrike. Ikväll måste vi dock hoppa in i servisen där vi är krisbehövda, men vi dör inte av en kväll till. Känns bra att det blev såhär på något sätt, så hinner jag kanske förbereda mig inför hemgången lite ordäntligt.

Nu blir det lite siesta!

Kommentera

Publiceras ej