Tandtroll

1kommentarer

Inatt var en av de värsta nätterna i mitt liv på länge. Tandtrollen hade slagit till mot min vänstra visdomstand och fy så in i helvete va ont det gjorde! Dunkande dunkande dunkande, värk och lite mer värk, tandköttet började klia, det gjorde ont att svälja både i halsen, örat, tanden och vänstra käkdelen. JAG DÖR! Det var länge sen jag grät så mycket, tårarna rann som en flod:( Två timmars sömn. Najs... Klockan 02.50 ringde jag mammi&pappi och kom fram till att jag måste besöka tandläkaren. Vilket jag gjort idag. Antibiotika, bakteriedödande och smärtstillande piller. Annars har jag legat som en klump nerbäddad i sängen, surplatt smoothie eftersom jag inte kan tugga eller knappt  ens öppna munnen. Smärtan har gått ner iallafall och det är huvudsaken för mig! Herregud vad tandvärk gör ont.


Ajjjjje!:(

1 kommentarer

Emilia

18 Apr 2010 22:15

Stackars Mikki. Tur du fick tabletter mot det. Har ni hört om ni kan komma hem på onsdag eller? Vi håller tummarna för att vi får träffa dig då. Kramis

Kommentera

Publiceras ej