Så tokigt det kan bli!

0kommentarer

Ahhhh va jag kan vara osmart ibland, eller bara enormt efterklok! Det är inte Västindienvärme här hemma i Sverige, det är skitkallt! Så kallt att jag fryser när jag sover och pappa har fått lägga under en värmedyna under min madrass. Ändå fast jag var medveten om hur kallt det är och framförallt blir till kvällen, så tog jag på mig en skinjacka och ett par gladiatorklackar till min partyoutfit. Förstår ni så mycket jag frös igår när vi var ute i Malmö på nattligaäventyr? Fyyyyyyyyyyyfan! Men jag stack ut i mängden, brunbränd hud, sommrig och fin medans alla, nästintill varenda brutta hade svarta leggings och någon svart klänning eller så. Jag kände mig som färgklicken på den gråa himlen:) Fast det är klart, andra tyckte väl jag var helt ute och cyklade.. Det är ju faktiskt inte sommar.. Än;) Nä gud vilken lyckad kväll det blev! Tack mina sötnosar:):)

Förövrigt har jag städat rummet idag då kläder låg överallt! (Problem med klädvalet igår..) Men det blev rent och fint tillslut:) Sen gjorde jag en upptäckt i mitt ansikte, jag fjällar! Som en liten fisk:p Så går det när man inte använder solkräm och solar som en galning! Eller vad säger du Herr Olsson? Skit också.

Nu ska jag ner till min fina fröken Johanna och leka med henne.

PUSSAR!

Kommentera

Publiceras ej