En vecka

0kommentarer

Idag är det en vecka sen vi kom hem. Tiden går så snabbt!

Sov hemma hos älskopälsko inatt för första gången sen vi åkte och fy vad jag har saknat det! Kändes underbart att traska runt i lilla Falsterbohuset igen! Så idag har jag, Tord och Elisabeth ätit lite frukost på Kust och varit på  mini shopping på ToppenGallerian:) Nu är jag däremot hemma och funderar på att ta en promenix innan det blir mörkt. Börjar vänja mig vid vårkylan, gillar liksom att dra på mig en rutig skjorta, ett par tajts, skinnjacka och pumps! Känner mig raffig och snygg typ:P Och vårkyla.. Det börjar ju faktiskt bli riktig vår med hastig fart! Idag är det helt 14+ grader! Inte illa:) Folk komenterar det när man säger det är kallt, "Kallt?! Det är ju riktigt varmt ute!". Nja.. Må det väl vara för Skåne men inte om man kommer från värme på 35+ grader!

(Jag är inte bitter, jag bara fryser lite..!)

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej