Dagen är över

0kommentarer

Shit vilken dag, frukost, lunch och middag.. Jag har fan ta mig varit duktig! Nu är jag ledig, tre dagar, börjar nästan gråta av lycka så trött jag är! Imorgon ska jag leka med Rikke och Marie, hyra en bil och komma här ifrån! Hoppas till 1000 att det finns en bil att hyra bara.. Håll tummarna v Sen på onsdag blir det utflykt tillsammas med Felix, Lovisa, Axel och Caroline. Torsdag och söndag återstår att se:) Ska bli underbart. Nu ikväll har det varit en sväng i baren efter jobbet, en välförtjänt drink och lite chittchatt. Men kroppen orkade inte någon sen kväll utan nu ligger jag nerbäddad i sängen och ska nog sova eller se en film. Hinner dock aldrig se klart de filmerna jag börjat se på, somnar alltid... Avatar, Luftskeppet som sprängdes ochsåvidare. Är precis som mamma där:)

Hoppas att ni sover sött,
eller kanske godmorgon för någon?

Puss nattinatt!

Kommentera

Publiceras ej