Att vara efterklok

0kommentarer

Jag önskar att jag lyssnat på min bror och far när det gäller saken om körkort. Jag var så himla bestämd att jag skulle ta det när suget och intresset kom (vilket det inte gjorde eftersom jag var så SLÖ!), varför ska jag göra något jag inte vill ha (inte orkar (?????) ta....) ?  Jag trivs ju bra med att cykla och åka buss och skrutten på sommaren. Så tänkte jag mendans dom tjatade om vilken frihet det kommer bli och hur skönt det är att bara kunna ta bilen och köra själv. Varför lyssnade jag inte? Hade jag haft körkort här och nu så hade jag kunnat köra runt och vart jag vill på denna ön! Göra det jag vill och bestäma helt själv. Ska jag någonstans nu så är jag väldigt beroende av någon annan, just med körkort. Suck på den liksom att vara så efterklok. Prio Nr. 1 på listan då jag kommer hem!! Mmmm skratta du pappa när du läser detta, "vad var det jag sa".......... Faen!

Det regnar här, eller rättare sagt det vräker ner! Alltså film sen mat.

PUSS!

Kommentera

Publiceras ej