Grattis Emma:):)

1kommentarer

För vi ska snart till sol och bad,
slippa dricka varm chocklad!
Ingen vinter eller snö,
inget slask eller tö!
Vi ska gå barfota i sanden,
springa och leka på stranden!
Fina drinkar och mängder av Piña Colada,
Västindien här kommer vi,
och fy fan vad vi ska bada!
Men vi får inte glömma att vi är där för att jobba..
Jobba, jobba, jobba och jobba.
Slita, slita och åter slita.
Men i det kan vi skita,
för vi kommer leva La Dolce Vita ;)


Så stod det på kortet som jag gav. Måste säga att jag lyckades jäkla bra med det rimmet:) Sukt rolig kväll!! Blev dock ingen utgång som de andra, men ahhh, klockan var lagom så jag är helnöjd:) Pojkar som gick in i dörrar, dans hitochdit och trevliga människor! Bilder kommer dock morgon för just nu orkar jag inte pilla med sånt..(lite förståelse med tanke på klockan) Dags att somna sött till en film kanske? Yes, The Brothers Bloom är det dags att se! Jag önskar er en trevlig natt, sov sötter och så, vi hörs imorgon. Och glöm nu inte att ändra klockan också:)! VINTERTID.

1 kommentarer

Emma

25 Oct 2009 19:40

JÄTTEkul att du kom! :D hoppas du hade roligt, för det hade jag! tack för presenten! och rimmet lyckades du verkligen med :D

Kommentera

Publiceras ej