Surfare

0kommentarer

Igår var det min lediga dag, som jag tillbringade tillsammans med Felix familj (Felix jobbar sail&surf). Först en stund på en surftävling, skit coolt! Killarna var så duktiga! Jag vet två som hade gillat detta, eller vad säger ni Tintin&Lovisa?;):) Hahahaha! Men sen åkte vi till en annan strand och badade i de stora vågorna. Vågorna har blivit och varit sjukt stora nu i tre dagar, stranden på "personalstranden" är typ borta:/ Typ 5 meter höga har de varit. Aja! Vidare efter det åkte vi på en mindre lyckad biltur på jakt efter ett vattenfall att bada i. Men det var mysigt och roligt:)



Och så julklapparna.. Asså ni är för söta!

Tack så mycketmassor för armbandet, örhängena, godiset, den lilla musen, dom små luvorna och tomtenissarna! Vi blev så glada:) Lite sen julafton var aldrig fel! Hihi.




Men nu.. tre dagar framöver är det 11.30 som gäller. Både nyår och dagen efter nyår. Men det ska gå bra, måste bara få veta hur kvällen är upplagd med mat och aktiviteter. Vad för mat som ska serveras och så vidare. Ni håller väl tummarna för mig? Jag måste ju säga att jag faktiskt kommer sakna er extra mycket imorgon. Nyår är speciellt. Förra årets fest då alla treorna var samlade på FBU-gården var den roligaste nyåraftonen på länge! Vilken stämning, så mycket dans, god mat och dricka och så alla som var där:) Men vi får fira tolvslaget iallafall här, och jag hoppas att vi kommer ifrån resturangen innan klockan 01.00! Skulle vara skönt om det inte blev alltför sent typ.

Jag önskar er en trevlig och rolig nyår, och en bra start på det nya året!
Mitt nyårslöfte för i år.. Det vet jag inte än:p

Puss på er!

Kommentera

Publiceras ej