Godmorgon skåne!

2kommentarer

Ihhh vad skönt att kunna sova ut! Börjar inte jobba förens kl 17:) NAJS! Tord börjar dock redan kl 11.30, han är inte speciellt taggad.. Imorgon är vi lediga och jag vill utmana ödet genom att prova.. skydiving! Ahhh det pirrar i hela magen av att ens tänka tanken! Jag berättade mina planer för mamma&pappa här om dagen, svaret blev inte vad jag tänkt mig riktigt..

Jag: På torsdag ska vi hoppa skydiving! :D
Mamma: ... men Mikki, vill du verkligen det.. ?
Jag: Ömm.. Ja? SJÄLVKLART! :):)
Mamma: .. men Mikki, är det verkligen bra för dina ögon ..?
Jag: .. Ja man har väl en mössa på sig ..
Mamma&Pappa: Nä detta vet vi inte om vi gillar!

Hepp....



Hotel Fort Royal
Petit Bas Vent
97126 Deshaies
Guadeloupe
France
Michaela Frid

Där har ni förresten adressen hit om någon kanske skulle vilja skicka något brev eller så.. Det är alltid uppskattat;)

Nu är det dags för frukost!
Pusspuss & GodJul? :)

2 kommentarer

Emilia

03 Dec 2009 17:14

Hihi, gjorde ni det? :) Kramas

malin

05 Dec 2009 16:20

åh vad kul med skydiving! haha och min mamma hade sagt likadant ;)

Kommentera

Publiceras ej