Min känsla.

2kommentarer

Jag har en känsla i kroppen, från topp till tå, som far omkring där inne i mig.. Och den har börjat komma mer och mer allt som sommaren har gått. Jag vet inte vad känslan kallas, men den är som extas, gör mig helt lugn, men ändå som ett.. lyckorus? Jag vill skrika, jag vill springa, jag vill hoppa upp och ner. Det är magiskt. Den är förtrollande. Magi och fyrverkerier. Den gör mig galen, som fjärilar i magen när man är förälskad. Som en härlig berusning. Som den efterlängtan och lyckan jag hade inför studenten, och som den längta jag har efter vad som kommer hända sen, kanske snart. Jag känner ro nu, jag har varvat ner, jag njuter av känsla, denna underbara känsla som är ett mångfald olika rus, jag njuter av mitt liv, jag vet att det kommer att bli bra. Jag kommer klara det, för vet ni vad? Bara man är stark och har vilja, så klarar man allt!!

2 kommentarer

Emilia

06 Aug 2009 18:12

Rätt inställning sweety!

Hanna

06 Aug 2009 19:47

Så kände jag exakt förra sommaren. Älskar den känslan.

Kommentera

Publiceras ej