Vem tänder stjärnorna ..

1kommentarer

Tiden den går snabbt, det är redan januari och helt plötsligt är det min födelsedag imorgon. 24 år? Hur i hela friden gick detta till?
 
Här i alperna lever vi vårt lilla liv, åker skidor dagarna långa med barnen i skidskola, leker lekar och underhåller i Snowclub och Cocoa club. Jag har verkligen hittat det jag vill arbeta med, stor trivs och det känns helt rätt. Nu är det bara ansökningar som ska skickas, ev högskoleprovet som ska göras med mera.
 
The time it goes fast, it's already January and all of a sudden it's my birthday tomorrow. 24 years? How on earth did this come about?

Here in the Alps, we live our little lives, skiing long days with kids in ski school, play games and entertain in Snow Club and Cocoa Club. I've really found that I want to work with, very happy and it feels just right. Now just requests to be sent, possibly the university entrance exam to be done and more.
 
Idag ritade jag och målade denna Lilla-sjöjungfrun. Jag kan jag!:)
Today I talked and painted this Little Mermaid. I can I :)

mf

1 kommentarer

Anonym

14 Jan 2014 12:35

Du är en riktig konstnär...!

Kommentera

Publiceras ej