Into the wild

0kommentarer

Godmorgon!
Klockan har slagit 10 här i England, många små grejer ska göras idag men helst vill jag ligga kvar i sängen och titta på kläder inne på asos.com .. Segdeg! Som jag berättade igår så är jag i England för lite besök hos James familj, packa ihop det sista, gå till banken och skicka iväg lite papper. På lördag morgon (tidigt som tusan då mitt flyg går kl 07.00 och jag ska ta bussen till flygplatsen kl 2 på natten, ska bli kuuuuuuuuul) åker jag till Sverige för att träffa familj och släkt, innan det är dags att pysa till Italien. Det har blivit mycket flygande detta året vill jag säga.. Jag har sammanlagt åkt 12 gånger. Nästa år blir det andra bullar! Efter vintern i Italien väntar värmen på Mallorca, och till hösten startar jag förhoppningsvis att studera:) Men det ska jag inte gå in på, jag har ju en förmåga att snacka mycket om olika saker och så slutar det alltid med något helt annat ändå. Vi får se när det närmar sig i vår då det är dags att söka in och grejer! Nästa vecka någon gång drar vi till Italien, sen ska jag på Child Care utbildning i december och börjar jobba där efter. Spännande med ett nytt jobb och en ny plats! Jag glädjer mig:)
 
Good morning !
The clock is a bit past 10 here in England, and many small stuff to do today, but I would rather stay in bed and watch clothes on asos.com .. Lazzzy! As I told you yesterday, I'm in England for a little visit to the James family, pack up the last things, go to the bank and send off some papers. On Saturday morning (early as hell when my flight is at 07.00 and I'll take the bus to the airport at 2 am , will be fuuuuuuuun) I go to Sweden to meet with family, before it's time to drive to Italy. It has been alot of flying this year, I would say.. I have a total of 12 times. Next year will be "andra bullar!" (In other ways)! After the winter in Italy awaits the warmth of Mallorca , and in the autumn I start studying hopefully :) But I will not go into that, I have the ability to talk a lot about different things, and so it always ends up with something completely different anyway. We'll see when it approaches this spring when it's time to apply and stuff! Next week sometime we go to Italy, then I'm on the Child Care Training in December and start working there after. Exciting with a new job and a new place! I am happy :)
 
 
Alagna Italy
 

mf

Kommentera

Publiceras ej