Jag längtar ..

0kommentarer

.. efter en egen lägenhet, ett eget boende och egna möbler.
Och att inte behöva bo med någon jag inte känner!
 
 
Jag & James har som sagt haft en inneboende under säsongen, vilket har varit mesta dels ett dåligt val. För det är inte alla som har bott hemmifrån lika länge som oss, eller bara saknar det där med vett och etikett. Som inte förstår att man måste städa upp efter sig när man har använt grejer i köket. Som inte vet att man måste sopa golvet och hålla rent och inte gå in med skor.. Som inte respekterar att varje kväll inte är en fest utan andra faktiskt jobbar.
 
Som ni kanske förstår så är jag väldigt trött efter 4 månader att ha det såhär. Jag är blir irriterad men framförallt ledsen. Men bara en vecka till, sen är det hejdå och hej till Julia och Pete som kommer på besök i ett par dagar! LÄNGTAR!
 
mf

Kommentera

Publiceras ej