Bortkastade pengar!

0kommentarer

Vi som köpt internet i lägenheten..
20 euro och det fungerade i en vecka. Irriterande? Yes..
 
I måndags var det dags att åka skidor igen, men då jag var ute i söndags kväll så blev det sängen heeeela dagen. Inte fel det heller. Nu arbetar jag tisdag, onsdag och torsdag kväll nere i ett hus. Jag städar lite och pysslar:-) Och det är så mycket bättre än jobbet på resturangen. Här bor också en katt som heter Freddy, en översocial, gosig stor pojke som hela tiden vill vara nära. Nästan som en Purry, fast två gånger större i storleken. Och när jag ska laga middag ska han speciella vara med. Vilken katt gillar inte kyckling och annat kött, typ. Nu ligger han här i soffan brevid mig och snozar.
 
 
Men det har varit skidåkning resten av veckan:-) Härligt!! Och vet ni vad? På lördag fyller jag år... 23 vintrar.
/Mikki

Kommentera

Publiceras ej