131002

0kommentarer

I fredags blev det varken Frankrike eller snowboard..
 
... det blev däremot en hel dag skidåkning, hamburgare och falafel. Jag fick största desire efter en falafel rulle på kvällen, så jag och Fredrik åt middag inne på Miravallini. Visserligen ingen rulle utan mer en tallrik. Väldigt gott! Fast ändå inte i närheten av en falafel rulle hemma i Malmö vid centralen:-) Den längtar jag efter!!
 
Igår hade jag en städar/tvätt/fixar-dag (mina helger ser ut som så), då hela lägenheten fick sig en cleanup, två stora påsar togs till Lo Sportivo för att tvättas, garderoben rättades till (alla kläder har en tendens att gå från två välvikta högar till en stor mixad hög. Iallafall på James del) och kylskåpet fylldes upp med ny mat. Jag känner mig alltid som en riktig hemmafru under helgerna då James är på jobbet hela lördagen och söndagen, från tidig morgon till kvällen och det är jag som står för middagen. Igår gjorde jag en stor sallad med stekt kalkonbröst:-)
 
Så var det söndag och idag har jag tänkt att gå på spa lite senare idag. Eventuellt boka en ansiktsbehandling på La Torre hotell för att lyxa till det. Vi får se om jag kommer tillskott, kanske bara blir en dag i sängen med film, en långpromenad i solen och skype med mamma&pappa. Saknar dem massor! Men i april åker jag till Alagna med James så möter vi upp dom för en veckas mys och avslut på säsongen. Och det är ju inte speciellt långt tid tills dess. Kan inte förstå att det redan är februari månad, tiden bara försvinner!
 
 
mf

Kommentera

Publiceras ej