So this is Christmas

2kommentarer

 
Efter mycket jobb och slit I tva veckor so har jobbet som Snow Ranger dragit igang. I lordags hamtade James upp 70 gaster fran Torino flygplats. Denna veckan aker jag pa skidskola med intermediates gruppen pa dagen och har mini coco club pa kvallen. Det er latjolajban och jag har fett kul. Ikvall har vi haft pizza afton med barnen och en skattjakt. Nasta vecka kommer bror med Emilia, vilket ska bli mysigt:) Nu er det sov dags, skidskola imorgon over i Champoluc! Nattinatt:) 
 
After two weeks with a lot of work, my work as a Snow Ranger has finally started. Saturday last week James went to the Torino airport and picked up 70 people. This week I am working in the ski school with the intermediates grup during the day and mini coco club in the evening. It's so much fun and I am having a blast. Tonight was pizza night with the children and a treasure hunt. Next week my brother and Emilia is coming, witch will be cozy:) Time to sleep now, ski schoole tomorrow and over to Champoluc! Nightinight:)
 
 
 

mf
 

2 kommentarer

Mamma.

19 Dec 2013 18:50

Jag kommer oxå Mikki tillsammans med Niclas och Emilia. Längtar så mycket efter Er! Mormor och Moster hälsar till dig och James.❤

Mormor Siv.

19 Dec 2013 19:00

Hej Michaela. Det är Mormor som skriver till dig. Jag mår lite bättre nu. Har läst din blogg, mamma har visat mig. Jag tycker att du är så duktig! God Jul till Er från mig. Mormor.

Kommentera

Publiceras ej