Hygge dag i värmen

1kommentarer

Det regnar.. Regnar! Vad hände? Det var ca -8 grader igår ju! Aja, en riktigt härlig filmdag har det varit:) Och nu lite afterski och en form av arbete. Ikväll blir det en tur om skidlärarna och senare ännu mer film och tidig säng gång. Hoppas på fint väder imorgon och lite kyla.

Tankarna kring Sverige börjar cirkulera i skallen på mig. Vad ska jag göra när jag kommer hem? Jag förstår inte hur jag kan börja tänka på sånt. Jag har så svårt att bara leva i nuet. Samma sak som när jag var i Västindien då jag bestämde mig för att söka som destinationsguide. Denna gången kommer jag inte fram till mycket, vilket kanske är lite bra.. Jag vill så mycket, resa och resa lite till, arbeta utomlands igen, flytta hemifrån och få ett heltidsjobb på något kul ställe. Vi får se, måste lägga ner tankarna och leva här och nu! Skidåkning, snö, underbara människor och att vara guide:)











Puss på er!

1 kommentarer

Emilia

08 Jan 2011 01:03

Underbara bilder :) Puss på dig

Kommentera

Publiceras ej