6 veckor ..

0kommentarer

Tiden går för snabbt:(

Jag inser mer och mer hur mycket jag trivs. Människorna jag umgås med, jobbet jag har och den omgivningen. Snö, höga berg, frisk alpluft och kyla. Det är underbart och en obeskrivlig känsla av lycka. Jobbigt på något sätt när man vet att det har ett slut.

Det har varit en av de bästa tiderna och jag önskar det varade lite längre. V.13 är vår sista vecka och v.14 tar jag till Italien för nå veckor tillsammans med Jakob. Det ser jag fram emot!

Idag har vi haft transferdag och dagen för mig började redan kl. 6. Mött upp bussen från Danmark, vaktat bagage, hämtat bagage, transfer tillbaka till Danmark, Geneve och massa mer. Men allt har gått som smör i solsken:) Hel nöjd med dagen. Nu är jag bara sjukt trött och ska snart kojsa sängen. SKÖNT!

Nattinatt med er, bilder kommer snart men ni vet hur min kamera är.. Sug.

PussKram

Kommentera

Publiceras ej