This is it.

2kommentarer

Hemma i Höllviken sitter jag nu tillsammans med mina fantastiska föräldrar och vår söta sällskapssjuka katt Purry. Det är mysigt att vara tillbaka i Skåne. Det har blivit långa frukostar och långa pratstunder. Tanken slog mig i fredags att jag faktiskt har flyttat till Danmark. Jag bor där nu. Men det känns så konstigt att säga det. Som igår, då jag träffade gamla vänner från skolan och berättade att jag flyttat till Danmark, det är jätte underlig känsla och att höra det. Men samtidigt låter det lite häftigt:) Jag är nog lite självgod kanske.

På tal om igår. Jag hade en så kallad Inflyttningsfest på hemmaplan. Det var en toppenkväll! Jag och pappa hade lagat en tomatsoppa, köpt bröd och jag gjorde ett vitlöks-smör till. Sen till dessert hade jag gjort en hemmagjord vaniljglass med hallon och daime. Ruggit gott! Det var så mysigt och trevligt att vara samlade. Jag fick lite fina presenter också:) Jag är så glad över att dom finns som var här. Det är inte ofta vi samlas så och det betydde mycket för mig. Tack mina kära vänner v

Och nu ska jag nog fortsätta gosa med min katt i solen. Jag passade på att ta med mig solskenet hem när jag kommer på besök. Har hört Näset behövt de:) Dock blir det inte allt förmycket gos, den lilla hårbollen har redan gett mig en blåsa på läppen och en näsa som snorar och snorar.. Det är väl så jäkla typiskt att jag ska vara allergisk mot min lilla bäbis som jag älskar så högt.

Kramen!
MF

2 kommentarer

Emilia

21 Aug 2011 18:37

Tack för igår Mikki... Det var sååå mysigt. Hoppas ni hade kul på strandbaden sen. Kraam

mamma Carina.

25 Aug 2011 11:14

Så himla mysigt det var att ha Dig hemma hos oss!!!!!!

Kommentera

Publiceras ej