Mjölksyra.

0kommentarer

Helt slut. Helt färdig. Trött, trött, trött så jäkla trött!





Hihi

Har satt mig i soffan efter en uppfriskande dusch. Jag har nämligen varit ute och intervalltränat nu i 1 tim och 40 min. Det blev lite väl länge, men det är inte så lätt när man heter Michaela och inte kan området. Jag kom helt enkelt vilse i skogen som jag lyckades ta mig ut i. Men det var skönt att vara ute och jag hade musik i öronen så jag ska inte klaga! Jag är nöjd med dagens träning:)

För er som undrar hur skoldagen gick igår så kan jag medela att det inte var något för mig. Och nej jag är inte negativ (bara lite). Det är bara svårare att flytta iväg till ett ställe man inte känner sig hemma på, man känner ingen och dom pratar inte samma språk. Jag vet att jag ska anstränga mig mer, men det är lättare sagt än gjort. Och den där utbildningen är inte lösningen. De andra var inte i min ålder, utan ca 3 år yngre eller 5 år äldre. Där var till och med en som var 48 år gammal. Hur som helst så ska jag fortsätta att leta jobb och nu fan ta mig ska jag hitta något!

Sen skulle jag åkte hem imorgon men det har blivit ändrade planer. Jag hoppas det är värt det och jag håller tummarna! Jag kommer hem på torsdag istället:)

Pusspuss
MF

Kommentera

Publiceras ej