Lappsjuka ..

0kommentarer

Jag längtar hem lite som en del av er kanske kan förstå. Och nu har jag bokat en biljett hem den 17de augusti:) Jippi!
Det blir skönt att komma hem och krama om mamma&pappa, umgås med lite vänner och prata svenska utan att någon rynkar pannan:) Hihi, danskarna är för söta då de inte förstår vad jag säger, lite besvärade och fundersamma.
Då jag skulle handla skor var Mads med mig, då blev jag 5 år igen. Expediten som hjälpte mig pratade med Mads istället för med mig som stod brevid, och förklarade för honom, som om han var min pappa eller något. Det var ju jag som skulle köpa skorna?:P


Idag ska det fixas med målning och mojs.
Sen på söndag ska jag lägga upp bilder på lägenheten.
Nu har det verkligen blivit fint med hyllor och mys!:)

MF

Kommentera

Publiceras ej