Ett humör.

0kommentarer

Veckan har rullat förbi. Peter har varit ledig och det har varit en del kvalitets tid tillsammans. Just nu ligger han och sover då han arbetat natt. Min hjärna har gått på högvarv och jag kommer ingen vart. Det är som om jag står still. Och mitt humör pendlar upp och ner. Ena stunden är jag jätteglad och positiv, sen en annan dag är jag tvärt om. Jag antar att det blir såhär då jag inte har något eget att göra, att jag inte har någon dröm som jag följer, hur ska jag förklara? Jag har ju flyttat hit för att vi ska kunna vara tillsammans, bo ihop och starta ett liv vi två. Men vart är glädjen då han är på arbetet. Vart är min motivation? Vart är min dröm som jag ska följa? Jag har svårt att förklara känslan. Men någon av er kanske kan ha lite humm om vad jag menar. Och jag hoppas att jag hittar glöden snart, min glöd som brinner för mig.


Nu är det kräftor till frukost!

MF

Kommentera

Publiceras ej