Odinsgade.

5kommentarer

Här bor vi!

Hallen!

Mitt klädskåp i hallen:)

Nix jag fick inte plats med allt i skåpet.. Men Peter kom med denna strålande ide!

Mys:)


Badrummet

Drapperi från H&M

I badrummet:)

Vardagsrummet!







Balkongen

Lyckta köpt i Ystad


Köket




Fönstret från köket ut mot balkongen

Såhär ser det alltså ut där vi bor. Söt liten 2a på 63 kvadratmeter, som är hur mysig som helst nu!
Den avspeglar väldigt mycket mig, och Peter är nöjd med mina ideer och kombinationer från våra olika synpunkter.
Det är verkligen inte bara jag som bossat och bestämt hur här ska se ut och hur det ska stå. Tro mig!:)

Nu ska jag damsuga lite och senare pyser jag till Tyskland!
Pusskram
MF

5 kommentarer

mariaohlin

08 Aug 2011 10:51

ååååh, mikki....sjukt fint ! jag älskar det ! och det gör nog ni med. så vill jag också bo :D <3

Anonym

08 Aug 2011 14:55

Så jädra hemtrevligt!

Emilia

09 Aug 2011 22:18

Mysigt ni har fått det Mikki :)

mamma Carina.

10 Aug 2011 12:22

Amen så fint ni har det!!!!!!Bokhyllan den stora vita, eller skåpet är ju hur stiligt som helst!!Riktigt ljuvligt!

Åsa

12 Aug 2011 14:42

Så fint ni har det! Jag gillar idén att hänga kläderna på väggen:-) Hoppas utbildningen ger både jobb och vänner! Kram och lycka till, hälsa Peter! Åsa

Kommentera

Publiceras ej