Arbetsletare.

2kommentarer

Snart har det gått två veckor. Jag har ytterliggare fått ett nedslag och baaaaaaah this sucks. Mitt shopping behov (beroende) kliar som tusan i mina fingrar, men det får vänta. Känns inte så där jääättekul att gå nere i byn och titta på alla fina höstkläder som trillar in i butikerna. Ungefär som att vara diabetiker i en godisbutik. Sen vill jag ju självklart komma ut och ha något att göra, lära mig nya saker, slå på strömmen i hjärnan och lära känna lite människor! Jag ska dock ner idag och pröva lyckan på två butiker, en sko och en herr-kläder. You never know.


Idag har jag målat fyra av hyllorna, vita som snö. Det blir fint och jag känner mig ganska kreativ:) Pappa, du kommer bli stolt när du ser dem!

Puss!
MF

2 kommentarer

Farmor

03 Aug 2011 16:18

Dugtig flicka,visst är de kul att måla och så blir man så stolt när man själv har gjort de.puss farmor

Dad

04 Aug 2011 17:35

Jag är redan stolt över dig!

dad

Kommentera

Publiceras ej