Varje dag är en annan dag..

0kommentarer

Jag vaknade för en timme sen. klockan halv fyra. Det är bara sjukt!

Inte visste jag att jag hade förmågan att sova så länge. Det har jag inte gjort sen jag var 14 år. Jag skyller på en kraftig berusning från gårdagen och en säsong i Avoriaz. Det behövdes kanske? Men fortfarande, kl. 15.25?? Det är bara sjukt förvirrande för mig. 10 minuter senare kommer min kära pappa in i rummet och tittar på mig, lägger en fis och säger, "den skulle du ha". Sen går han igen och ställer mina skor på golvet som han hittat ute i trädgården. Tanken slog mig när han gick att jag måste nog flytta hemifrån snart. Så nu sitter jag här med en extrem huvudvärk och kollar lägenheter:) Bra lördag!!

Imorgon åker jag till Danmark och utforskar nya områden, Jylland! Så spännande att komma till den andra delen, hihi! Men framför allt är det bästa att få träffa min fina Peter.. För er som har missat det så träffade jag en dansk pojke i Avoriaz som tog mig och mitt hjärta med storm.

Puss på er, ha en härlig lördagkväll!

Kommentera

Publiceras ej