Trivselkilon & en längtan!

1kommentarer

Nu är det en vecka sen jag uppdaterade mig här på min lilla hörna.
Dåligt dåligt..

Jag har som sagt varit på Jylland och på besök hos Peter. Jag har varit i Vajle, Aarhus och fått se annat fint av den vackra delen Danmark. Visserligen är det inte i närheten av Kph och den typen av stads puls. Men jag gillar det:) I fredags åkte vi till mitt lilla Skåne, jag hann med en intervju och ska provarbeta imorgon. Vidare får vi väl se. Här nere bland havet och tånglukten har vi varit ute i solen, promenerat på stranden, besökt Västra Hamnen och ätit glass, grillat och njutit av den tidiga sommarvärmen. Det är bara underbart med ljusare tider!

Tiden går snabbt när man har roligt..
Igår åkte min kära tillbaka och nu ses vi inte förens nästa helg. Och vet ni vad, distansförhållanden är jobbigt. Att prata på skype är ju alltid något, men man kan ju endast se och prata med varandra. Som ett barn i en godisaffär, "se men inte röra".

Så idag köper jag gymkort och drar igång med träningen igen. Börjar känna mig otroligt sugen efter min säsong på skidor. Jag har ju varit ute iallafall 4-6 dagar i veckan och åkte en 3-5 timmar varje dag. Nu när jag kommit hem har det varit långa promenader.. Jag vill ha mera och annat:) Sen har jag skaffat mig några söta trivselkilon som ska bort:p Alltså, trivselkilon och trivselkilon.. Humm! Skönt att jag har Markus och Daniel som ska pressa mig, de är ju trots allt också tränings töntar.

Ciao!


"Beach 2011,
here I come!"

1 kommentarer

Farmor

26 Apr 2011 21:49

Kan de va påssjuka du har fått.Kram

Kommentera

Publiceras ej