Krossade vinglas och klaustrofobi

0kommentarer

Tiden går fort när man har roligt. Nu är det söndag och jag har redan spenderat två nätter i lägenheten. Och jag trivs väldigt bra:) Längtar tills jag får mig en egen, då jag kan inreda själv, laga mat och dricka vin med mina väninnor. Så sofistikerat hihi. Jag ska ha mycket levande ljus, vita möbler, söta små burkar och ja tusen saker till som jag redan drömmer om. Mmm..

Första natten hade jag filmkväll med mig själv och man ska nog inte titta på rysare ensam. Jag låste båda låsen på dörren, uppe och nere för att känna mig trygg. I tryggt förvar blev jag allt. På lördagen då jag skulle ut på stan fick jag fan ta mig inte upp överlåset på dörren. Jag hade låst in mig själv. Ringde bror och förklarade min situation och fick till svar, - Men Mikki varför låste du den för? .... Jag ville vara trygg? He he.. En timme var jag fånge i lägenheten tills Frans kom till min undersättning då jag petade ut nycklarna genom postöppningen så han kunde öppna från utsidan. Så tokigt det kan bli... Senare igår kväll lagade jag middag (kycklingsallad för att inte göra det så svårt) till mig, Matilda och Tintin. Riktigt mysigt! Därefter gick vi till Malin och vidare till Inkonst. Inkonst var väl inte något att hänga i granen men men!






Å idag är det ju fars-dag då jag åkt hem till min kära far och mor, ätit en god lunch och tagit fram mina skidkläder:) LÄNGTAR!

Nu är det dags att åka in till Malmö igen:)
Puss ha en fin söndag!

Kommentera

Publiceras ej