Utvilad .. eller?

0kommentarer

Nu har jag varit ledig i två&halv dagar:) Så underbart!

I tisdags så var jag och Tord hemma lite i vårt lilla boende och bara slappade och då vi väl kände att vi var redo för lite mer aktivitet så bar vi oss av till ett köpcenter för att strosa runt lite. Senare på kvällen var vi i marinan och käkade middag tillsammans med några av våra arbetskollegor:) Riktigt mysigt! Jag åt fisktallriken som jag brukar och till efterätt så delade jag och Tord på en tapas dessert tallrik. Jag har inte ord att beskriva vilken njutning det var försmaklökarna! Dessa chokladbakelser..Mmmmm! (Bilderna ligger på min kära älskis kamera men jag ska försöka klämma in dem på datan snart:))

Igår var min andra lediga dag, då det också blev lite morgonmys:) Dåligt väder under dagen fram till 15 tiden, så då passade jag på att skriva lite vykort (jaja, bättre sent än aldrig!), snokade runt på nätet, kollade jobb och tänkte på sommaren (ovanligt). Men sen vid tre kom solen fram och vi samlades tjejerna vid stranden och solade&badade:) Vid kvällen blev det film, Luftskeppet som sprängdes. Otroligt bra tyckte Tord, tyckte jag också fast att jag somnade ganska snabbt:p

Så idag börjar jag klockan 17 och jag har inget annat än legat på stranden hela dagen, badat i det varma vattnet, haft fiskar som naffsade på mig och så har jag käkat mängder av melon:) Gott!

Man kan väl säga att jag är rättså redo att jobba, fast jag hade gärna varit ledig lite lite till såklart, men vem hade inte det här bland vår personal typ? :)

Nu sitter jag och ska titta på Bella&Tyra show som ska börja snart:)
Sen blir det jobb som sagt!

Kommentera

Publiceras ej