Torsdag

1kommentarer

8 veckor kvar.

Lite små panik, mindre än två månader, tre transfers kvar och jag kan inte komma underfund med vad jag ska göra i sommar. Ska jag åka hem? Eller kanske söka vidare till typ Kreta eller Korsika? Eller jobba hemma i sommar? Jag har ju mycket som jag vill göra hemma.. Men samtidigt så har det kommit en lust att åka vidare i april och jobba på något annat hotell. Jag är kluven, jag tänker förmycket och jag borde inte tänka så mycket. Jag måste börja komma fram till något nu, tiden går så snabbt här och rätt som det är så är tiden inne och jag måste ha valt om jag vill hem eller inte. Jag vill ju hem.. Det snackar jag ju om hela tiden.. Men jag tittade nyss bilder på hemsidan från Grekland & Korsika och det såg riktigt fint ut. Söka någon annan tjänst än servitris såklart:P Lite variation! Aja jag ska inte göra detta till en allt förstor gegga! Ni fattar vart jag försöker komma med mina tankar:)


Förövrigt så har mitt schema ändrats igen, då jag bytt med Lovisa och det ser ut såhär för min del.

Pågående vecka

Måndag  Tisdag  Onsdag  Torsdag  Fredag  Lördag  Söndag
OFF LD LD LD LD        LD         LD

Nästa vecka

Måndag  Tisdag  Onsdag  Torsdag  Fredag  Lördag  Söndag
LD           OFF      OFF       D           LD        LD        M

Två lediga dagar i rad, varav en tillsammans med Tord. Inte helt fel!
Nu så är klockan 11.00 och jag måste hoppa in i duschen nu.. D
ags igen men bara fem dagar till sen är jag ledig:):):):)
Ha nu en fin dag hemma i kylan! Puuuuuuuuuussar!!

1 kommentarer

Pappa Peter och Mamma Carina.

05 Mar 2010 19:54

Skönt med ändrade tider!!!!!!!! Super med två dagars ledighet!!!!!!! Puss på dig sötungen våran!!!!

Kommentera

Publiceras ej