Le Désirade

0kommentarer

Igår va vi somsagt på en heldags utflykt, då vi började med att ta bilen klockan 05.30 till båten som gick mot ön Le Désirade. Vi hyrde mopeder och körde runt på ön, tittade på kusten och naturen, hittade en strand där vi solade och badade, sen åt vi lunch på ett litet strandhak. Dagen var kortsagt helt fantastisk! Bara vi tjejer, på våra fula mopeder med våra fula hjälmar:) Tjejsnack om allt från himel&jord och bara en jäkla soft dag. Om man kunde stanna tiden bara:):) Jag tog en del bilder, så titta och njut med mig!


Frukost!

Min tuffa väska:)

Caroline&Caroline

Caroline&Alice

Lovisa



Sjukt coola i våra hjälmar;)





En ödla!













Dags för lunch







Slut för idag.



Här har vi Karibien eller hur man säger och ni kan se lite vilken ö vi var på och den ön vi bor på:) Innan jag åker hem ska jag försöka hinna ett besök på Les Saintes och Marie-Galante:)


Kommentera

Publiceras ej