Godmorgon!

1kommentarer

Guadeloupe kl 10.55


Hejhopp!
Idag är det söndag, vilket inte har någon större betydelse här i Västindien.. alla dagar är samma dag känns det som:P Ett LD pass står på tur i dagens shema, inte speciellt lockande, men, "A man's got to do, what a man's got to do". By the way, jag pratade nyss med min chef, tydligen ska där bli en del ändringar gällande flygresan för en del av oss i personalen. Jag och Tord bland annat som har en biljett hem den 29 april, som till förmodan ändras till den 21 april istället, samma flyg som Elisabeth och company ska åka hem med. Vi får alltså plats på det istället flyget kan man väl säga. Så nu vet ni det! :)

Just nu försöker jag väcka älsklingen som har lite ont i huvudet efter natten, då vi satt vid baren tillsammans med ett annat par som är här på semester och som kommer från Lund:) Riktigt roliga och trevliga! Men detta med att väcka Tord, det går inte riktigt som jag tänkt mig, trots att jag har gjort frukost på sängen och allt:P





Den lilla sömntutan.. Han är så söt när han ligger där, snoozar och förbannar sig över den elaka huvudvärk han drabbats av. Det är inte lätt ibland, inte när det är svårt:P Hihi! Nu ska jag ta mig i kragen också, duscha så jag luktar cocos, ta på mig min fina vita jobbetröja och svarta byxor. Time to work så att säga!

Jag önskar er andra svennisar en riktigt härlig söndag, njut!

1 kommentarer

Emilia

21 Mar 2010 21:47

Oj, då börjar det ju verkligen närma sig för hemfärd :) Sista månaden då ju. Vad mysiga bilder ni hade tagit på er lilla utflykt. Såg riktigt härligt ut. Och du ser så fräsch och söt ut Mikki. Kramas

Kommentera

Publiceras ej