Dagen i all ära

1kommentarer

Idag var det moln i paradiset, vad gör man då det är moln? Jo man passar på att se film:) Både jag och pälski började vid 17 tiden så det blev en riktig mysardag! & eftersom jag tagit en del av Jockes filmer så hade jag och Tord ett helt urval att välja mellan. Efter många "nej inte den" från Tords sida samt "nej usch den vill inte jag se" från min sida, så bestämde vi oss för att kolla på den gamla godingen Jumanji. Har sätt den x-antal gånger, favoriten bland filmer som barn, då jag var smått besatt av äventyrsfilmer hehe.. :)

Nu så ligger jag här och ska sova, en lång LD-dag imorgon (11.30-22.00). Saken är att jag kommer inte kunna somna på ett tag, har det lite jobbigt med sömnen nu förtiden. Drömmer sjuka drömmar, mestadels omfattar det mygg.. Ammen Hallå typ?! Aja, eller så kan det vara för att jag bara är orolig för saker och ting.. Varför ska jag oroa mig och tänka så himla mycket egentligen? Bra fråga där till mig själv:)

Annars så längtar jag hem, men tycker sista tiden ska bli rolig såklart:) På fredag blir det ledig dag tillsammans med Alice&Lovisa, den 24 mars kommer Jeanine hit och ska arbeta:) (en kär liten tös som var här tidigare i säsongen på semester), sen kommer Axel, Elisabeth och Sten med familjen den 7 april:) Ska försöka klämma in Jetzkitur igen, skydiving och någon av hotellets turer. Det är ju inte så många lediga dagar kvar nu så man får verkligen se till att inte kasta bort någon! Nog om detta, jag börjar bli lite långrandig nu..




Här sitter jag go&gla som en ask med Marabou mjölkchoklad:)


Godnatt.

1 kommentarer

Emilia

18 Mar 2010 23:10

Ja, ta vara på sista tiden nu. Det kommer gå fort och vips är du hemma. Njut en extra gång av det du har där som du kommer sakna när du väl är hemma. Vad kul att Jeanine ska komma ner och jobba. Berättade jag att våra golfklubbar möttes när vi var små? Har träffat henne ett par gånger :) Du får hälsa så gott när hon kommer. Hörs snart. Pussar

Kommentera

Publiceras ej