900329 .. men?

0kommentarer

Söndag
Jag har nog missar något, 90?? Varför har jag skrivit 90 egentligen:P Bra glömsk, 10 ska där ju stå! Jag vet inte vad jag tänker med ibland.. eller inte tänker med kanske man ska säga.

Dagen är över och nu börjar jag mitt sista frukost pass för säsongen, riktigt najs! Ska bli så härligt att jobba tidigt och ha dagen och kvällen efter jobbet:) Det enda jobbiga är att jag har tidig dag imorgon.. Börjar redan 05.30, pågrund av att vi har någon tidig utflykt. Men det går snabbt! Jag är peppad som fan:)

Så vad har hänt annars här på ön.. Jo jag fick en student inbjudan av Tintin idag:D AHHHH min lilla sessa ska ta studenten! Så snabbt det har gått, jag tog ju nyss studenten känns det som:P Åh vilken dag det var.. Hoppas hennes blir lika sagolik som min. Om man bara kunde leva om den dagen en gång till, vilken jäkla känsla som fanns där i kroppen! Nu gör jag mina val, jag bestämer vart mitt liv ska bära av, vad jag vill göra, vem jag vill bli.. Sen jo har jag planerat lite inför sommaren:) Bara jag tar körkort så ska nog allt gå sin väg maha! Åhh vad jag har massa saker i skallen.. Planer, skit och allt vad där är:) Det blir nog bra tillslut.

Nu är det sängen, klockan är mycket och tänk nu är ni hela 6 timmar före mig:o Tokigt!


Nattinatt .. . Sov gott:)

Kommentera

Publiceras ej