900326

0kommentarer

Fredag

Jag hade velat vara hemma i Skåne denna fredag. Hänga med ut på stan i ett par höga snygga klacka skor tillsammans med Tintin&Johanna! Men snart så, det närmar sig hemgång med stora steg! Vi har fortfarande inte fått redapå exakt när, men till 99% åker vi nog den 20 april. Känns konstigt efter att ha varit här i snart 5 månader! Ungefärsom när man åkte från Sverige hit, detblir tvärtom om ni förstår. Man har ju skapat sig vanor här, ettl liv man lever..  Jag minns när vi kom ut ur flygplatsen hur kvavt det var, kunde knappt andas här av värmen! Blir väl friskare med den lättare och kyligare luften kan jag tänka mig när vi kommer till Sverige. Hoppas på riktig vår då vi kommer hem! :) Och prio nummer ett är skaffa körkort. MÅSTE verkligen skaffa det! Så jag kan göra mina roadtrips som jag drömmer om:) Se Sverige, åka till mina släktingar och hälsa på, Stockholm och sånt småttigt & gottigt och hämta mamma och pappa då dom varit på fest tillexempel.. hihi:P

Idag börjar jag och älskadeunderbarahetafinagoa pojkvän klockan 17, så vi hyrde bil idag, bar iväg tidigt och har haft en riktig mysdag! Stranden och lite så (känner lite press nu, "måste" ju vara brun och fin då jag kommer hem.. patetiskt tänk egentligen jag vet):) Nu är vi tillbaka och ska bara mysa vidare.

Nästa vecka börjar mina två frukost veckor, vilket känns jäkligt skönt! Jobba från 6-15, sen kunna springa ner till stranden och sova. Ha kvällarna lediga för strandpromenader, en drink i solnedgången, filmkvällar och lägga sig tidigt. Ingen jäkla massa prepp på kvällarna! Slippa bära lika mycket disk som på kvällarna. Har fått ont i ryggen av allt och armarna. Blir Ystad saltsjöbad då jag kommer hem, spa på hög nivå! Längtar efter att bara koppla av:)

Hoppas ni får en bra fredagkväll, pusspuss!

Kommentera

Publiceras ej