Min helg

0kommentarer

I fredags var det midsommar. Vi hade strålande sol och värme! På dagen spelade vi brännboll och drack cider&öl, lyssnade på musik och snackade. Precis så ska det vara! Mot kvällen drog jag på mig min nya klänning och far ner till Falsterbo för grillning hemma hos Gustaf. Midsommar avslutades med dans på strandbaden:) Egentligen var jag ganska emot planen för strandbaden, tycker inte det tillhör midsommarfirande, men va jag hade roligt! :)
Från dagen!

På lördagen blev det ännu en fest hemma hos Tords pappa. Whiteparty! Tyvärr har jag inga bilder, jag glömde såklart min kamera, men Tintin var väldigt flitig med sin och får låna några av henne sen:) Där var tv-team som filmade till den nya serien Skånefruarna som kommer visas på Kanal 5. Lite roligt! Det var underbart att se alla så vackra och uppklädda, vita och solbruna. Jag hade på mig en vit klänning från H&M The garden collection och mina nya puder rosa skor från Rizzo. Älskar att klä upp mig så!:) Sen hade vi världens kanonväder! Hade inte alls blivit så bra om det hade regnat eller varit molnigt..

Idag sken solen igen och vi har bara legat på stranden. Nu ska jag och Tord göra oss klara för tacokväll hemma hos min mamma och pappa tillsammans med Emilia och Niklas:) Bra avslut på en sån här festhelg.
Later!

Kommentera

Publiceras ej