Min sambo.

1kommentarer

Det är något av det bästa någonsin. Min sambo. Jag hade inte velat vara här med någon annan! Det är underbart att bo tillsammans. Med den jag älskar, min stora kärlek:):)

Men .. Han är pojke, han är stökig.. = slänga kläder hit och dit, lägga saker här och var .. och den sämsta vanan som just Tord har, dendär tendensen att sprida sina små slantar på lite olika ställen.. som i sängen, på borden och på golvet:p:D:D

Jag kan inte bli arg, bara smått putt. För jag tror alla tjejer känner igen sig där att man plockar undan det själv, så "märker han nog" mitt budskap. Nej det gör inte killar. Och när jag väl säger till Herr Thott, "kan du inte plocka undan dina saker så vi får lite mer ordning?:)", så får jag oftast till svar, "aww.. du är så söt".

Det hör till:) En av anledningarna till att det är så bra, och att jag älskar honom så mycket!