Jag har aldrig varit så trött...

3kommentarer

Dagarna rinner iväg. 11.30-22, 15-23.30 eller 17-23.30 ... 11.30 blir det mest av. Speciellt nu runt julen och nyår. Jag är så himla trött... Min kropp gör lite ont. Vår ac fungerar nu iallafall, så då lär jag väl kunna börja sova på nätterna igen. Gu.. jag känner mig som fem år igen.. då man började gråta sådär utan vidare, för att jag är trött:p Ni förstår de att anledningen till att det inte kommer så mycket bilder som hoppats, eller inlägg, det är ju för att det finns inte tid ibland, eller ork kanske man ska säga.

Det blev ingen skydiving, regnet förstörde allt:( Och så ville Tord till ett köpcenter. Det var mysigt iallafall:) Men tro inte att jag struntat i min plan, för innan jag pyser från denna lilla ö så ska jag ha hoppat! hihi.

Nu börjar jag om en timme................... "Jippi". Tur är att jag vet att det känns skit nu för tillfället, men när jag väl kommit igång så går allt så mycket snabbare, och roligare:)

Puss på er!

3 kommentarer

ANMÄL DIG TILL VECKANS BLOGG NU!

05 Dec 2009 15:50

hej hopp! :)

kikar bara in. Sitter bara å slappar runt bland bloggar. Kul med nya som man aldrig sett förr.

Händer nått skoj idag eller imorgon?

Yara FK.

05 Dec 2009 16:00

hoppas du blir bättre (L' vad gör du?

Moa

05 Dec 2009 16:31

Hej där!^^

Hoppas allt är bra med dig. :)

Kramar! / Moa

Kommentera

Publiceras ej