Home is where you are.

0kommentarer




 
När jag har tid över är jag väldigt duktig på att spendera lite pengar:) Och just nu är mitt projekt att göra vår lägenhet som vi hyr till en mer "hemma aktig" miljö som ska vara mysig och hemma hela enkelt. Detta är ju min stil, lite romantisk, vitt/blått med "Mallorca" stil och chabby cheek! Jag har en affär här i hamnen där jag spenderat totalt 3 timmar i på två dagar, och affären är inte speciellt stor men har as kalas mycket fina saker. I am in heaven! :)

When I get the time, trust me I am quite good at spending some money:) and at the moment my new prodject is to make our apartment that we rent, like a more "homely" invierment. It has to be cosy and home feeling simply. And this is my style, romantic, white and blue with a Malllorca tuch and some chabby cheek! There is a shop here in the port where I have spend 3 hours in two days, and the shop is not that big! It just got so many nice things! "I am in heaven":) 

mf

Kommentera

Publiceras ej