Bad update!

0kommentarer



Det har blivit dåligt med inlägg denna sommaren vill jag säga, mycket arbete och långa dagar, inget internet hemma och min mobil är en liten segkorv. Nya jobbet är riktigt kul och jag utvecklas äntligen på jobbfronten! Saknaden efter Sverige och England är stor men "gräset är alltid grönare på andra sidan" känns det som. Jag bokstavligttalat smälter påväg till jobbet varje dag och jag går sammanlagt ca 6 km varje dag fram och tillbaka fyra vändor i 30+ grader. Igår åt vi bästa maten och riktig Sverige känsla i vårt hem:) 

It has been bad with posts this summer, I would say, a lot of work and long days, no internet at home and my phone is a little slow. New job is really fun and I finally develop myself on the job front! I miss Sweden and England a lot  "grass is always greener on the other side" feels like. I literally melt on the way to work every day and I walk total about 6 kilometers every day back and forth, in 30+. Yesterday we ate the best food and proper Swedish feeling in our home :)

mf

Kommentera

Publiceras ej