Stockholm.

0kommentarer

Då var jag på väg till bror och släkt i Stockholm efter att ha varit hemma drygt en vecka i Skåne. Välbehövd vila, träffat min fina farmor och fått lite Sverige känsla tillbaka. Det är roligt hur mycket jag saknar lilla landet lagom när jag är borta, men egentligen är det kanske bara att få ligga framför en tv och äta knäckebröd med kaviar eller räkost. Latmask? Nu i Stockholm ska jag dessutom ta farväl till en släkting, men också säga hej till en ny:) Nämligen min brorsdotter. Tänk, min storebror, MIN bror som varit en liten superhearo, en så kallad pain in the as, min rådgivare ibland och bara världens coolaste, bästa bror. Han har blivit pappa. För mig är det inte helt klart i skallen förrens jag ser det lilla underverk som kommit till jorden. Jag är helt enkelt numera Faster Mikki! STOLT.
 
Then I was on my way to brother and family in Stockholm after being home just over a week in Skåne. Much-needed rest, met my wonderful grandmother and received a bit of a "Sweden feeling" back to my system. It's funny how much I miss little things after I'm gone, but really, it might just be that I need to be lying in front of a tv and eat "knäckebröd" with caviar or "räkost". Lazy? Now, in Stockholm when I got the farewell to a relative, but also say hello to a new one :) Namely my niece. Imagine, my big brother, MY brother who had been a small superhearo, a pain in the as, my advisor and sometimes just the coolest, best brother. He has become a father. For me it is not quite clear in my head correctly until I see the small wonders that have come to Earth. I'm simply now Aunt Mikki! PROUD.
 
 
mf

Kommentera

Publiceras ej