Sweet dreams.. .

0kommentarer

Godmorgon!
Nyvaken i min säng, trött efter gårdagen och fortfarande efter onsdagens resande från England mot Skåne och min kära mamma (som vart en gnutta överenergisk mamma, lika glad som en femåring i en godisaffär, för er som känner Carina vet exakt vad jag menar!). Inte nog med det så hade jag konstiga drömmar inatt. Jag drömde att jag vaknade upp i England, och var stor som en valross! Jag var nog höggravid och kunde inte ens se mina fötter. James var glad och strålade som en sol när jag kom ned klumpandes för trappen och sa något i stil med; "Ahhh I can't wait to hold our little Barry!". Jag bara; "Saaaaay what?! Barry??". Följande med James; "Yes, our soon?". Asså, Barry.. Det ska inte någon av mina barn få heta! Jag minns inte mycket mer av drömmen men jag fick liksom lite panik, höggravid över en natt och så det namnet. Jag tror det är för att vi pratat så mycket om bäbisar hemma hos familjen Gilhooly efter att Mark och Sophie fått sin dotter Olivia. Va den lilla trollungen är söt, och hon luktar så mysigt!
 
Good morning!
Newly awake in my bed, tired after yesterday and still after Wednesday traveling from England to Skåne and my dear mother (each an ounce of energetic mother, as happy as a five year old in a candy store, for those of you who know Carina know exactly what I mean!) . Not only that, I had weird dreams last night. I dreamed that I woke up in England, and was the size of a walrus! I guess I was heavily pregnant and could not even see my feet. James was happy and shine like the sun when I came down the stairs from side to side and said something like, "Ahhh I can not wait to hold our little Barry". I just, "Saaaaay what?! Barry? '. Following with James; "Yes, our soon? '. Haha nooo, Barry .. That will not be any of my kids names! I do not remember much of the dream but I got like a little panic, heavily pregnant overnight and so the name. I think it becuse of all baby talk at home with family Gilhooly after Mark and Sophie had their daughter Olivia. Huh the little one is cute, and she smells so nice!
 
 
mf
 

Kommentera

Publiceras ej