Höstmys i all ära!

0kommentarer

Godeftermiddag!
 
Nu har jag varit här i England mer än en vecka och hösten har verkligen kickat igång. Gråa dagar, lite regn, kalla vindar och röda/gula/bruna löv på träden. Det är så härligt! Framför allt när jag drar ut på jogging runda vissa dagar, det är underbart! Njuter av ledigheten:) Här om dagen målade vi om hela James gamla lägenhet, då en ny hyresgäst ska flytta in. En söt liten etta nere i Saltare. Sen om mindre än två veckor ska jag få träffa min mammi! Oktober månad hemma i Sverige, lite jobb, träffa familj och vänner, njuta en gnutta mer och förbereda mig inför vintern. Skidåkning i Gressoney, free rideparadise/Monterosa skidområde, nytt jobb med nya utmaningar och förhoppningsvis (jag vill så gärna!) lära mig Italienska.
 
Good Afternoon!
Now I have been here in England for more than a week and autumn has really kicked off. Gray days, little rain, cold winds and red / yellow / brown leaves on the trees. It is so wonderful! Especially when I pull out the jog some days, it is wonderful! Enjoying the leave :) The other day we painted the entire James old apartment, when a new tenant to move into. A cute little one down in the higher salinity. Then in less than two weeks I will meet my mammi! The month of October at home in Sweden, little job, meet family and friends, enjoy a little bit more and prepare myself for the winter. Skiing in Gressoney, free ride paradise / Monterosa ski area, new job with new challenges and hopefully (I so want to!) to learn Italian.
 
 
mf

Kommentera

Publiceras ej