130925

0kommentarer

"Borta bra, men hemma bäst?" Hemma och hemma, jag har kanske inte riktigt något hem (känns det som då jag har kläder utsprit i Italien, Sverige och England) men att vara i Höllviken känns väldigt skönt! Dock är det mycket konstigt att vara ifrån min andra halva, James. Igår kväll sa han en sak till mig, som värmde i hjärtat som aldrig förr. Vi pratade om vart hemma är för oss, och då sa han de; "Home for me is where you are Mikki". Jag grät floder idag på tåget så mycket jag insåg att jag saknar honom redan! Om två veckor så ses vi igen:) 
 
"Away is good, but home is best?" Home and home, I don't have a home really (it feels like that when I have clothes scattered in Italy, Sweden and the UK) but being in Höllviken feels very nice! However, it is very strange to be away from my second half, James. Last night he said something to me, that warmed the heart like never before. We talked about where home is for us, and then he said they; "Home for me is where you are Mikki". I cried rivers today on the train as much as I realized that I miss him already! In two weeks I'll see him again :)
 
Sauze D'Oulx 2012
 
Mallorca 2012
 
 Alagna 2013
 
Belle Plagne 2013
 
mf

Kommentera

Publiceras ej