Victoria's Secret

0kommentarer




Det blev lite shopping inne i Leeds igår, bland annat på Victoria's Secret, Primark och topshop. Jag har nog förresten glömt att berätta att jag är i England nu tills lördag då jag åker tillbaka till Sverige. Sen börjar äventyret på riktigt! Nästa vecka tar jag och pappa bilen till Italien. Säsongen är redan här och det är helt galet vad tiden har gått snabbt! Jag berättar mer snart:) 

I did some shopping yesterday in Leeds, at Victoria's Secret, primark and topshop. I might have forgotten to tell you that I am in England at the moment until Saturday when I go back to Sweden. After that the big adventure starts for real! Next week me and my dad takes a car to Italy. The season is here and it's crazy how fast the time has gone! Ill tell you more about it soon:) 

mf

Kommentera

Publiceras ej