Paradise Hotel

0kommentarer

Då var skandalsåpan tillbaka, Paradise Hotel.
 
Ska jag vara ärlig har jag aldrig tyckt om sånna såpor, med trashiga killar, falska tjejer, sex i tv och där spriten flödar. Det är inte min grej helt enkelt och jag känner att det blir väldigt mycket att skratta åt dom, istället för att skratta med dom. Men där var en grej igår som bröt upp mitt i all den där smörjan, ett litet happy-pill kanske man kan kalla honom, Jesper Fröidh. Roligare människa var länge sen jag såg på tv. Det blev tillochmed så att jag själv vill se nästa program:) "Why not".
 
 
Then the "scandal tvsoap" is back, Paradise Hotel.

To be honest, I have never liked these kinds of soaps, with trashy guys, fake girls, sex on television and where the booze is flowing. It's not my thing simply, and I feel that it is very much to laugh at them, instead of laughing with them. But there was one thing yesterday that broke up in the middle of all that crap, a small happy-pill maybe you could call him, Jesper Fröidh. Such a funny guy was a long time since I saw on television.
There is even the case that I want to see the next program :) "Why not."
 
 
 
 
mf

Kommentera

Publiceras ej