New Years eve ..

0kommentarer

What to wear?
 
Jag har beslutat mig för att jag SKA ha denna underbara skapelse på nyårsafton.. Jag måste bara hitta någon som säljer den då det är förra årets modell från Rebecca Stellas collection. Den är så snygg! Det finns visserligen en klänning från denna hösten, men jag känner att det är lite för kortkort och djup urringad klänning för mig (inte slampig, men den visar för mycket och följer för lite:) Dock väldigt vacker den med! Vi får väl se hur jakten på klänningen kommer att gå..
 
I have decided that I WILL have this wonderful creation on New Year's Eve .. I just need to find someone who wants to sell it to me, because it's last year's model by Rebecca Stella's collection. It is so stylish! While there is a dress from this fall, but I feel it's a bit too mini and deep low cut dress for me (not slutty but it shows too much and hides a bit to little :). However, very beautiful! We'll see how the hunt for the dress will go ..
 

mf

Kommentera

Publiceras ej