"Så kan de gå".

0kommentarer

Efter många om och men, insåg jag och mannen på J, att Sverige inte skulle funka för oss, inte denna gången och vem vet, kanske aldrig? Jag älskar Sverige, mitt Höllviken, havet och allt sånt här "Svensson-life". Men, jag har sagt det innan och jag säger det igen. Mitt hjärta hör hemma i alperna och det är där jag hör hemma. Jag mår som bäst när jag är bland bergen. Hur som helst, till saken! James åkte till England idag, och på måndag är det min tur att ta flyget dit. Kanske inte de mest fart fyllda stället, men jag ser fram emot det och det ska bli ett nytt litet äventyr. Sen får vi se, en vinter till blir det nog, kanske vi hittar vårt framtida hem? Jag kommer alltså att befinna mig i England från och med måndag, tills vi ses igen! Något vi har lärt oss denna gången är att planera. Väldigt viktigt.
 
Så nu imorgon ska min garderob sorteras, saker ska kastas och eventuellt säljas. Och saker ska packas ned i lådor och kläder ned i en väska. Kanske sparar lite tills senare i sommar, en veckas semester till Skåne är ganska bra också:-)
 
 
Dags att säga godnatt.
 
mf

Kommentera

Publiceras ej